Pro firmy s vlastním marketingem, které potřebují náhled z venku. Pro firmy, kde je jejich business silně navázaný na vlastní a interní know-how, je třeba interní správy, ale zároveň pořebují ukázat směr a možnosti v oblasti social media.
Komplexní produkt, "praktický komunikační manuál", který vám ukáže tipy a triky v ovládání Facebooku (LinkedIn, Instagramu, Pinterestu), jaké free nástroje při správě používat, jak monitorovat konkurenci, jak měřit dopad sociálních sítí na návštěvnost webu na úrovni příspěvků, jak a co číst ze statistik Facebooku tak, abyste dokázali dlouhodobě zlepšit vaši komunikaci. Manuál vám také ukáže top 5 konkurentů ve vašem oboru, ukáže jejich klady i zápory ve smyslu komunikace a jak se z nich poučit. Pokud již máte vlastní Facebook stránku, projdeme ji krok po kroku, od grafiky po komunikaci a ukážeme si, co děláte dobře a co lze a jak konkrétně posunout dále, na koho se zaměřit a nakonec bude následovat výčet zcela konkrétních postů, které bych v rámci vaší firmy použil já. Součástí této varianty je také 1 měsíc konzultací (email, telefon) zdarma. Tedy konkrétně vám pomohu přivést doporučení z manuálu do praxe.
Manuál vám ukáže, jak to na sociálních sítích rozjíždí konkurence, proč to dělá zrovna takto a jak umí zapojit fanoušky. V rámci tohoto startovacího balíčku se dozvíte, co děláte v komunikaci na sociálních sítích dobře a co je třeba ještě zlepšit a zároveň vám ukáže přesně jak to v praxi udělat. Dám vám do zásoby nová komunikační témata, která budete moci okamžitě použít a budou šité vaší značce na míru.