online marketing, práce, social media

Ostravský veletrh hraček dokončen…

… ano, je to tedy již téměř měsíc, co proběhl Ostravský veletrh hraček v Ostravě, kterému jsem spravoval Facebook stránku. Dnes, po ukončení tzv. kampaně si můžeme spolupráci shrnout. Za prvé patří velké díky panu Václavkovi i panu Juříčkovi z realizačního týmu za dobrou vizi i tvorbu kvalitních grafických podkladů, které mi ušetřili při správě dost času a pomohly tak získat i nějaký ten lajk navíc:-)

Stránku jsem přebíral se 148 fanoušky a v rámci správy byla pouze správa stránky a aktivní komunikace s fans. Nebyla žádná podpora v podobě PPC, aj. Výsledek dopadl velmi dobře, alespoň myslím. Finální stav fanoušků cca 480 a 270 Mluví o tom s nejsilnější sílovkou 25-34 let ženy. Interakce byla tedy myslím velmi dobrá a to byl cíl. Co pomohlo k tomuto výsledku?

Určitě držení se prostých zásad, které jsem shrnul na fbpropagace.cz, jednoduché vzkazy vždy doplněné o designově čitelné a shodné bannery, které doplňovaly graficky obsah sdělení a pomáhaly zachytit zrak fanoušků, kteří texty nečtou. Z této spolupráce jsem měl (a mám) velkou radost a těším se na další ročník.

A abych si nehřál jen svou polívčičku, obrovský respekt patří pořadatelskému týmu za zorganizování takto monstrózní akce, která se v Ostravě koná a svou kvalitou (jak organizace, vystavujících, propagací) absolutně převyšuje veletrhy konané městem.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>